SmOkE Me HarD...

SmOkE Me HarD...

Friday, February 4, 2011

COLORS OF FUTURE!!!

Տաք....վառ...ցնցող ու յուրօրինակ.......կերպարներ, որոնցից յորաքանչյուրը պատրաստ է հասնելու իր նպատակին.....խոստանում եմ...
Ահա և իմ պատրաստած կոլաժները...գնացինք!!!!

1."FEMME FATALE" կերպարը....ճակատագրական կին....այսինքն սև, կարմիր գույներ....ոսկեգույն զարդեր...smokey eyes....red russian lips...........ու չմոռանանք Martini Gold......


2. BEIGE....և վերջինիս բոլոր երանգները.....իմ սիրելի, պաշտելի գույնը....չափազանց նուրբ է, գրավիչ ու մերկության իմիտացիա է ստեղծում.....Ես պատրաստում եմ համադրել իրար հետ  beige stiletto կոշկներ, կարմիր զգեստ ու սև, երկար պիջակ...3 կերպար՝ մեկում...)))))




3. Կարմիրը միշտ ակտուալ է...ես կասեի "FEMME FATALE" կերպարի շարունակությունը......



4. Անհավատալի գույներ....համադրումեր...աֆրիկյան թեմատիկա.....մի խոսքով ԷԿԼԵՏԻԿԱ....խառնում ենք ամենը...!!!!





Հ.Գ բայց և չմոռանաք ձեր անհատականության մասին..........

                                                                                        սիրով՝ Մարիից......


No comments:

Post a Comment