SmOkE Me HarD...

SmOkE Me HarD...

Thursday, June 2, 2011

I Am In MiamI B***ch!!!


Երբ օրեր առաջ իմ սիրելի Պամը ասաց, որ իր համար նոր լողազգեստ է գնել մայիսյան թեժ անձրևների ժամանակ, ես զարմացա` հարցնելով, թե ուր է գնում. պարզվեց, նա էլի շտապում է Իսպանիա, իսկ ես ապրիլ ամսից ինձ համոզում եմ, ու նույնիսկ գրքերի հոտից ոգեշնչվում, որ ամառը անցնելու է գրքերի հետ լողալով...մինչև հասնեմ գժվելու այն աստիճանին,երբ......... մինչ ընկերներիցս` Հայկիտոն, չնկարագրեց իր ԱՄՆ-կյանքը`ասելով` " .....քնել տաքուկ շոգ Կալիֆորնիայի ցուրտ գիշերներում...."....ու ես հիշեցի իմ` արդեն ցավ դարցած Նյու Յորքը, թանգարանները, ակումբները, մոդայիկ երիտասարդները, որ ասես կգմփան էստրավագանտությունից ու որտեղ ես կհագնեմ իմ մինիմալիզմից դուրս պոկված շորտիկները(հայերեն բառը չգտա) և հիշեցի իմ հինավուրց ընկերոջ` "լայֆ դրիմը" Մայամիում ապրելու.....ժամեր տևած երազելը վկա...... և գագաթնակետը այս fashion ցուցադրությունն էր.....Մարմինները մի քիչ թոռոմած են արևից, բայց միանգամայն տարբեր սպիտակաձյունիկ մոդելներից, որ փղձկալու չափ անհետաքրքիր են.....Ռոմանոյի աղջիկներ, դուք շատ եք չէ սիրում "ձյաձ" Ed Hardy-ին.....
դե սկսենք երազել ...WISH WE WERE in Miami Beach...!!!!\










 krasavchik!!!



 koshonery lavn en!!!

No comments:

Post a Comment